torsdag 4 mars 2010

Republikanska planer på att sätta de mänskliga rättigheterna ur spel

Jag har hört sägas att det enligt Gauss normalfördelningskurva så ska antalet knäppskallar uppgå till 7% av populationen. I en artikel i Expressen framgår det dock att antalet knäppskallar i Sverige är uppe i 19%, vilket är skrämmande.

Republikanerna vill "avskaffa monarkin", problemet är att de inte har rätt att bestämma över enskilda människors rätt till statstillhörighet. Konungariket Sverige är som man hör på namnet en monarki och inte en republik.  Det enda man kan göra som inte strider mot de mänskliga rättigheterna är att upplösa riket. Om detta skulle hända så kommer jag att ta min andel av rikets resurser, aldrig att jag kommer delta i en nybildad republikansk statsbildning. Alla andra före detta svenskar kan sedan dra åt helvete medan jag bosätter mig i en ännu existerande monarki.

Inga kommentarer: